سالن اپیلاسیون

اپیلاسیون با محلفه یکبار مصرف و حوله توسط اپیلاسیون کار با سابقه و دوره دیده

استفاده از لوسیون بعد از اتمام کار برای بسته شدن منافذ پوست،دارای خاصیت ضد جوش و ضد حساسیت

* اطلاعیه تخفیفات قیمتی و هفتگی*

کلیه خدمات اپیلاسیون با موم گیاهی و لوسیون ضد جوش

در روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 10صبح الی 6 عصر

فقط 50.000 هزار تومان

بقیه روزهای هفته 55.000 الی 60.000 هزار تومان

تلفن تماس جهت دریافت نوبت: 09130005377

نکات مهم در رابطه با اپیلاسیون که باید رعایت کنید

  1.  برای استفاده از این روش، باید هر منطقه‌ای که مو دارد، ابتدا کاملا شست و هیچ نوع کرم یا مرطوب‌کننده‌ای نباید روی پوستتان باشد، زیرا در غیر این صورت، ماده‌ای که باید روی پوست مالیده شود، کاملا به   پوست نمی‌چسبد و ممکن است پوست آسیب ببیند.
  2.  اگر در منطقه‌ای هستید که آب و هوای گرم دارد، قبل از زدن موم، به پوستتان پودر بچه بزنید. این کار باعث می‌شود موم راحت‌تر روی پوستتان بچسبد. مالیدن موم روی پوست هم مهم است؛ آن را باید به صورت لایه‌ای نازک روی پوست زد، به‌طوری که موها قابل دیدن باشند. این کار باعث می‌شود پوست کشیده نشود و موها به راحتی کنده شوند.
  3.  همیشه موم را در جهت رویش موها روی پوست بزنید و خلاف جهت آن بکشید.
  4.  بعد از موم زدن لازم است یک نرم‌کننده ملایم روی پوست زده شود تا اگر حساسیتی وجود داشته باشد، پوست واکنش نشان ندهد.
  5.  اگر تا حالا اپیلاسیون نکرده اید، بدانید موهای شیو (تیغ) شده معمولا زبرند. وقتی موها درآمدند، با دستتان آنها را لمس کنید. اگر به اندازه 2 میلی‌متر بلند شده بود، مطمئن باشید ماده اپیلاسیون آن را می‌گیرد و زمان مناسبی است.
  6.  برای اینکه از رویش موهای زیر پوستی جلوگیری کنید، یک لوسیون انتخاب کنید که در ترکیب آن سالیسیک وجود داشته باشد. اگر بلافاصله بعد از اپیلاسیون، 3 بار از این لوسیون استفاده کنید، از به وجود آمدن موهای زیرپوستی جلوگیری می‌کند
  7.  یکی از علت‌های رغبت نشان ندادن بیشتر خانم‌ها به استفاده از این روش، درد ناشی از کندن موها از ریشه است. برای این مشکل قبل از موزدایی از یک محلول بی‌حس‌کننده مثل لیدوکائین روی پوستتان استفاده کنید. این کار را 20 دقیقه قبل از موزدایی انجام دهید، اما ماده نباید در ناحیه تناسلی‌ استفاده شود.
  8. از آنجا که احتمال دارد پوست به این ماده حساسیت نشان دهد حتما ابتدا آن را روی یک قسمت از پوستتان امتحان کنید. برای اینکه بعد از اپیلاسیون پوست قرمز نشود، می‌توان کمی روغن ماهی به پوست زد.
  9. تحقیقات نشان داده اپیلاسیون ممکن است باعث بروز بیماری‌های تناسلی شود، اما فقط در صورتی که نکات بهداشتی مانند ملحفه تمیز برای زیرتان، پدهای یکبار مصرف و قاشق یکبار مصرف را رعایت نکنید. ضمنا موم به علت حرارتی که می‌بیند ویروس‌ها و باکتری‌ها را درون خود نگه نمی‌دارد و همین حرارت، مانع از بیمار شدن شما می شود.

سالن آرایش و زیبایی شهرزاد با بیش از 18 سال سابقه درخشان در زمینه کلیه خدمات پوست، زیبایی، عروس و…

اپیلاسیون در محیطی کاملا تمیز و بهداشتی

برای اطلاع از قیمت ها و تعیین وقت قبلی با ما تماس بگیرید.

آدرس:اصفهان-فلکه ارتش-خیابان وحید-نرسیده به چهارراه رودکی -روبروی طلای سید رسول -طبقه زیرین/ تلفن تماس: ۰۹۱۳۰۰۰۵۳۷۷