اکستنشن مو

شهرزاد بیوتی سنتر ارائه دهنده انواع خدمات مو

اضافه کردن موهای رنگی، روبان، زنجیر و نگین

تلفن تماس جهت رزرو

09130005377

آدرس:اصفهان-فلکه ارتش-خیابان وحید-نرسیده به چهارراه رودکی -جنب مسجد حجتیه

انواع اکستنشن

      • اکستنشن رینگ روش رینگ (واشردار)یک دسته مو با تقسیم بندی صحیح از سر جدا می کنیم و یک رینگ شیرداری را داخل آن می کنیم توسط غلاب و شاخه موی اکستنشن را داخل رینگ کرده و کمی موی اکستنشین و رینگ واشرداری را از ریشه مو در می آوریم و متوسط انبر و رینگ واشرداری به روی موی سر و اکستنشن فشار می دهیم.
      • اکستنشن میکرو اکستنشن مو با روش میکرو ، با رینگ انجام میگیرد و ابزار آن مشابه هم هستند. ولی قلاب رینگ درشت تر است.اکستنشن مو به روش میکرو برای جلوی مو نیز به کار میرود و تقریبا روشی جدید برای اکستنشن مو است.در روش میکرو ، موهای اضافه شده سبک و کم وزن هستند تا آسیبی به موهای اصلی فرد وارد نکنند و برای جلوی مو یک روش عالی هستند.میکرو دانه های بسیار ریزیست که با دستگاه انجام شده و در بازار در رنگ های مختلفی وجود داردند که میتوان به راحتی برای هر رنگ مو استفاده کرد.
      • اکستنشن چسب در گذشته بیش از چسب برای اکستنشن مو استفاده می شد ولی به خاطر سنگینی زیاد که به موهای وارد می کند باعث خورد شدن ریشه موها می شد و هم باعث از بین بردن موی اصلی فرد در هنگام برداشتن موهای اکستنشن، به خاطر همین امروزه از چسب کراتینه برای اکستنشن مو استفاده می شود.
      • اکستنشن موی 100% طبیعی از موی طبیعی مشتر  که قصد فروش دارد خریداری و با مواد مخصوص گند زدایی میشود و سر کراتین میشود و برای مشتری استفاده میشود از نظر قیمت گرانتر ولی بادوام ترین سبک اکستشن است.
      • اکستنشن نامرئی با استفاده از نخهای نامرئی از موهای متری سر دوخت دوخته میشه به ریشه مو طبیعی
      • اکستنشن سرد برای وصل کردن موی مصنوعی به ریشه مو از یک نوع چسب بی رنگ و گیاهی به نام کراتین استفاده می‌ کنند. در این روش ریشه و پیاز مو تماس کمتر با موی اضافه دارند. و تا وقتی ریشه موها لمس نشود اکستنشن، قابل تشخیص نیست.
      • اکستنشن گرم  در این روش هم مثل اکستنشن سرد، از کراتین استفاده می کنند اما با این تفاوت که برای چسباندن موی اضافه از پنسی گرم‌شده استفاده می‌کنند تا با کمک کراتین به موی اصلی وصل شود.
      • اکستنشن بافت تارهای موی طبیعی و مصنوعی و یا کنف و یا کاموا به روش بافت افریقایی و یا مکزیکی به مو اضافه میشود
      • اکستنشن لمه  خانم ها تمایلی به ماندگاری طولانی این نوع رنگ ها بر روی موی خود ندارند. مجموعه سه رخ به این دسته از بانوان لمه مو را پیشنهاد می کند.لمه مو در واقع تارهای رنگی و براقی هستند که در لا به لای موها قرار گرفته و جذابیت خاصی به موها می دهد. آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه رنگ لمه انتخابی برای مشتری خود را با توجه به رنگ موهای مشتری انتخاب می کنند. ارتفاع لمه را نیز با توجه به قد موهای مشتری تنظیم می کنند. حتی می توان با توجه به حجم موها از تعداد زیاد و یا کم لمه در بین تار های مو استفاده کرد. زیرا علاوه بر زیبایی و جذابیت موجب حجم دهی به موها نیز می شود.

      • لمه مو در رنگ ها و جنس های مختلفی در بازار وجو دارد که به وسیله روش اکستنشن و بافت مو در آرایشگاه توسط آرایشگران لا به لای موها قرار می گیرند.

      • اکستنشن لاینی در روش لاینی تا کناره های گیجگاه پر حجم و بلند میشود قسمت چتری سر که در  مرکز دید است کوتاه یا کم پشت میباشد به دلخواه مشتری قابل انجام است اما فرق مو در طی زمان نصب تا زمان مراجعه برای ترمیم باید ثابت باشد و قابل تغییر نیست نکته مهم تر اینکه وقتی کناره های مو حجم دار میشود به طور بسیار طبیعی جلو مو هم حجیم تر و پرتر دیده خواهد شد زیرا نازکی کناره های مو و گوش دیگر بلند و پر میباشد
      • اکستنشن برزیلی بافت مو به موهای طبیعی با مهره و کنف و … برا تزیین مو به سبک برزیلی
      • اکستنشن کراتین در روش اکستنشن با کراتین از چسب کراتین استفاده میشود. چسب کراتین، ماده ای که ساختار مو را تشکیل می دهد نوعی چسب بی ضرراست.  در روش اکستنشن با کراتین هیچ آسیبی به مو وارد نمی شود و کاملا طبیعی دیده می شود و برای قسمت هایی مثل جلوی سر، موهای کم پشت و نازبسیار مناسب است.
      • اکستنشن لیزر با دستگاه های فلت مجیک و شی ایتالیا
      • اکستنشن رافل  شکایت دائمی از ریزش مو و کم پشت بودن موهای سر را همگی شنیده ایم. در سال های اخیر امکان انجام اکستنشن موی سر دریچه ای برای حل این معضل گشوده است. کسانی که از تمول بالاتری برخوردارند از موهای طبیعی که قیمت گزاف تری دارند برای اکستنشن موی سر استفاده می کنند و نتیجه ی بهتری هم می گیرند، اما چه کسانی که موی مصنوعی و چه کسانی که موی طبیعی را به موهای خود اضافه میکنند، در کنار استفاده از ابزاری مثل رینگ، چسب یا کراتین صدمات زیادی را به ساقه و ریشه ی موهای اصلی خود می زنند و پس از برداشت اکستنشن با منظره ی بدی از آسیب جدی به موهای قبلی روبرو می شویم. روش نوینی برای اکستنشن مو که از جدیدترین تکنیک های روز اروپاست در ایران انجام می شود به نام روش رافل.
      • اکستنشن IT و UT
      • به اضافه بافت گره
      • تک رینگ و دورینگ

مراقبت بعد از اکستنشن

تا 48 ساعت بعد از اکستنشن آب به مژه ها نرسد.

شستشو با شامپو بچه.

شامپو زدن مژه‌ها اجباری است.

بعد از حمام با سشوار از زیر مژه‌ها به همراه شانه مخصوص خشک شود.

برای جلوگیری از گره خوردن موها در کف سر هر زمان که موهایتان خشک است انگشتان خود را لابلای مو در کف سر ببرید و بیرون بیاورید .

با موهای خیس نخوابید

از برس های مخصوص استفاده کنید

اگر گره خورد موهاتان شانه از بالا به پایین بزنید

اکستنشن ها به دو صورت مصنوعی و موی طبیعی انسان در بازار عرضه می شوند. باید گفت که اکستنشن مو فقط برای بلند کردن قد مو استفاده نمی شود بلکه با کمک آنها به آسانی و به سرعت می توان به موها رنگ و حجم داد.

 متداول‌ترین روش نصب
روش‌های متعددی برای نصب اکستنشن وجود دارد. متداول‌ترین آنها روش «اتصال حرارتی» است که در آن ابتدا یک دسته باریک از موها جدا شده و کمی‌ بالاتر از ریشه مو محلول چسبناک خاصی مالیده می‌شود و یک دسته باریک از موهای اکستنشن روی آن قرار می‌گیرد. سپس به وسیله گیره یا انبرک ویژه‌ای این موها به هم فشرده شده و حرارت انبرک، چسب را ذوب کرده و موهای مصنوعی به موهای طبیعی می‌چسبند. البته علا‌وه بر این روش با کلیپس و نخ نیز می‌توان موهای مصنوعی را به موهای طبیعی متصل کرد. با استفاده از اکستنشن‌های کلیپسی می‌توان هر زمان در خانه موی اضافه را توسط کلیپس به موهای خود وصل کرده و بعد به‌راحتی آن را جدا ساخت. در روشی دیگر نیز موی اضافه به ریشه موی طبیعی فرد وصل شده و دور آن پیچیده می‌شود. البته در این روش، احتمال ریزش و آسیب مو بیشتر است. در آخرین روش نیز اکستنشن از زیر به پوست سر وصل می‌شود.

شستشو

موهای خود را تمیز نگه دارید. تمیز نبودن مو و عرق باعث گره خورن مو می شود. بعد از ورزش، شنا و… موهای خود را بشویید. قبل از شستشو، موی سر خود را شانه بزنید و گره های آن را باز کنید. مو را از بالا به پایین بشویید. از شامپوی مناسب استفاده کنید. وقتی موی خشک را یکباره با آب فراوان بشویید مو ضخیم می شود و گره می خورد. به تدریج مو را خیس کنید و قبل از شستشوی کامل به آرامی شانه بزنید. این کار برای اکستنشن های ارزان تر بهتر است.

آرایش مو

برای شانه کردن مو از شانه و برس نرم استفاده کنید. از انتهای مو شروع کنید و به آرامی به سمت جلو بروید. همیشه مو را از پایین به بالا و به آرامی شانه کنید. این کار را 2 تا 3 بار در روز انجام دهید. حرارت یکی از بزرگ ترین دشمنان موی شماست؛ هر چه بیشتر از حرارت استفاده کنید طول عمر موی اکستنشن شما کمتر می شود. در استفاده از اتوی مو و سشوار دقت کنید. بهترین کار این است که بگذارید مو به صورت طبیعی خشک شود.

کلیه اکستشن های فوق آموزش داده میشود فقط با یک میلیون تومان

آدرس:اصفهان-فلکه ارتش-خیابان وحید-نرسیده به چهارراه رودکی -روبروی طلای سید رسول-طبقه زیرین/ تلفن تماس: ۰۹۱۳۰۰۰۵۳۷۷