آموزش اکستنشن مو در اصفهان

آموزش اکستنشن مو در اصفهان

مدت آموزش : در سالن زیبایی شهرزاد میرزایی کلاس تئوری 48 ساعت و ۱۳۶ ساعت کلاس عملی با تضمین ( آموزش اکستنشن مو در اصفهان )

اکستنشن مو چیست؟

بافت مو ، موی انسانی یا مصنوعی است که برای ادغام با موی طبیعی فرد استفاده می شود. بافته ها می توانند با افزودن موهای بیشتر به موهای طبیعی فرد یا پوشاندن موهای طبیعی همراه با تکه های موی انسانی یا مصنوعی ، ظاهر فرد را برای مدت طولانی یا کوتاه تغییر دهند. بافتن مو های اضافی انسانی یا مصنوعی می تواند موها را با دادن حجم و طول ، و با افزودن رنگ بدون آسیب رساندن به مواد شیمیایی یا به کار بردن بافتی متفاوت از موهای خود ، موهای او را تقویت کند. با این حال ، ریزش مو می تواند در امتداد خط جلوی مو یا بالای گوش به دلیل استفاده از مدل های خاص مو برای مدت زمان طولانی ، مانند بافت ، رخ دهد. این ریزش مو به نام آلوپسی کششی شناخته می شود.

در اواخر قرن هفدهم ، کلاه گیس ها در اشکال و اندازه های مختلف به آخرین روند مد تبدیل شدند. به خصوص بافتن مو تا دهه 1950 مورد توجه قرار نگرفت. حتی در آن زمان افراد مشهور تنها کسانی بودند که از آنها استفاده می کردند. هنگامی که دوران “موهای بلند و دیسکو” تکامل یافت  به طور گسترده ای از بافت مو استفاده شد. از آن دوران ، بافت مو فقط محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. بیشتر بافت های موی انسان از کشورهای آسیایی مانند هند و چین انجام می شود.

 

آموزش اکستنشن مو در اصفهان

۸ آموزش اکستنشن مو در اصفهان  (به صورت تخصصی)

  • روش لیزری حرارتی : مهمترین روش لیزری و حرارتی است که در واقع اکستنشن گرم در نظر گرفته می شود.
  • تک رینگ یا دو رینگ: اتصال مو با رینگ به سر
  • دوختن اکستنشن به سر: در زیر موها به کار برده می شود.
  • هایلایت و آمبره: ایجاد سایه های روشن روی اکستنشن
  • تکنیک اکستنشن نامرئی :مخصوص موهای چتری و جلوی سر می باشد.

ما قصد داریم یک نمونه از این روش ها را به شما آموزش دهیم.

 روش حرارتی

با استفاده از چسب کراتین به قسمتی از موهای سر (موهای طبیعی یا مصنوعی) مقداری از این چسب را می زنیم اما این نکته را در نظر داشته باشید که چسب کراتین به تنهایی نمی تواند موهای طبیعی یا مصنوعی را به هم متصل کند. بنابراین از دستگاه های حرارتی برای این کار استفاده می کنیم.

مزایای این متد اکستنشن مو دوام و ماندگاری بالاتری دارد البته در نظر داشته باشید که هرکسی به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد و باید در یک سالن آرایشی خوب با امکانات  تجهیزات مناسب بروید.

  1. قبل از شروع موهایتان را بشورید بعد آنها را خشک کنید و شانه بکشید.
  2. با یک ابزاری موهای خود را از هم جدا کنید که موهایتان دچار سوختگی نشوند.
  3. اگر ابزار تقسیم کننده مو نداشتید می توانید از یک مقوا به قطر 6 سانتی متر پیدا کنید به صورت دایره آنرا در بیاورید و در مرکز دایره یک سوراخ کوچک در وسطش در بیاورید.

   4.بعد آنها را با استفاده از اتو مو روی سرتان اکستنشن کنید. موهایتان  را دسته بندی کنید و از داخل سوراخ دایره رد کنید.

  1. همین کار را برای بقیه موهای خود انجام دهید.