آموزش کار با مواد در اصفهان

معرفی بروز ترین محصولات رنگ ،آمبره ، سامبره ، بالیاژ ، ژرنال خوانی ، فر و صافی و …

(فرمول 300 رنگ و رنگساژ به صورت اشانتیون)

مدت آموزش : 4 جلسه تئوری + 10 جلسه عملی

با تضمین

  • ارائه جزوه کامل تجربی
  • دوره کراتین
  • پلکس تراپی
  • ریباندینگ (صافی ژاپنی )
  • آرژنیگ تراپی و المنت
آموزش کار با مواد در اصفهان

آموزش بالیاژ مو در منزل

برای هایلایت کردن مو روش های مختلفی از جمله فویل یا بالیاژ وجود دارد، در ادامه به آموزش بالیاژ مو در منزل اشاره می کنیم.

آموزش تخصصی کار با مواد

هایلایت را هم می توانید روی موهای معمولی و بدون دکلره انجام دهید و هم می توانید موهای خود را دکلره کنید سپس آن را هایلایت کنید. برای دادن جلوه بیشتر به مو می توانید از رنگ با چند درجه روشن تر از موی خود برای هایلایت استفاده کنید. انتخاب رنگ مو برای هایلایت کاملا سلیقه ای است شما می توانید از رنگ فانتزی و یا روشن و تیره استفاده کنید.

نحوه هایلایت کردن مو با فویل

1-دکلره کردن مو : ابتدا موهای خود را کاملا خشک کرده و آن را تقسیم کنید سپس مناطقی از مو را که می خواهید هایلایت شود مشخص کنید. برای تقسیم مو بهتر است از یک شانه دم باریک استفاده کنید، یک ورق فویل باریک و متناسب با سایز خود را بردارید و آن را زیر موی خود قرار دهید تا مواد دکلره به نواحی دیگر مو نرسد. برای دکلره کردن، با توجه به ضخامت مو و روشنی موی خود رنگ آبی یا سفید را انتخاب کنید، برای انتخاب بهتر می توانید به دستورالعمل روی بسته دقت کنید. در نهایت رنگ دکلره را موی خود بزنید سپس کاغذ فویل را تا کنید تا موها رنگ بگیرد، بعد از 15 دقیقه اگر مو روشن شده بود مو را بشوید در غیر اینصورت باید مدت زمان بیشتری صبر کنید. مدت زمان دکلره مو نباید بیشتر از 45 دقیقه باشد چون ممکن است به مو آسیب برساند.

2-موی دکلره شده را بشویید : موهای دکلره شده را به آرامی بشویید برای جلوگیری از زردی مو از شامپو بنفش استفاده کنید.

3-هایلایت کردن مو : در این مرحله رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید سپس یک فویل را روی قسمت های دکلره شده موی خود قرار دهید و رنگ را به تمامی نواحی مو بزنید. بعد از گذشت مدت زمان موی خود را چک کنید اگر به رنگ دلخواه خود دست پیدا کرده اید مو را بشویید، مدت زمان هایلایت برای موهای دکلره 30 دقیقه است.

4-خشک کردن و حالت دادن مو : در آخر می توانید با استفاده از سشوار جلوه زیباتری به موی خود بدهید.

آموزش هایلایت مو با استفاده از بالیاژ

امروزه از روش بالیاژ مو بسیار استفاده می شود، در این روش رنگ دلخواه خود را به ساقه مو می زنید. یکی از مزیت های این روش این است که دیگر نیازی به فویل ندارید از طرفی دیگر از آنجا که قسمت های ریشه مو تیره است و هرچه به به سمت پایین مو می آییم مو روشن تر می شود، در نتیجه با رشد مو ریشه ها کمتر دچار تغییر می شود. در روش بالیاژ هر قسمت مو را که بخواهید متناسب با سلیقه خودتان می توانید موی خود را رنگ کنید. برای هایلایت مو با استفاده از بالیاژ باید تمامی مواردی که در ابتدا گفته شده انجام دهید با این تفاوت که دیگر نیازی به فویل ندارید. میزان رنگی که استفاده می کنید و فاصله رنگ از ریشه مو به سلیقه شما بستگی دارد.

آموزش تخصصی کار با مواد

چند نکته ای که هنگام هایلایت کردن مو باید به آن توجه کنید:

  • هایلایت باعث خشکی موی شما می شود بنابراین بهتر است از شامپوهای نرم کننده برای شستشوی موی خود استفاده کنید.
  • برای جلوگیری از آسیب کمتر به ریشه مو بهتر است چند سانتی متر پایین تر از ریشه، رنگ دکلره را بگذارید.
  • برای رنگ کردن یکنواخت مو باید از یک فرچه استفاده کنید در صورت نداشتن فرچه می توانید مسواک قدیمی خود را استفاده کنید.
  • دکلره برای موهای نازک باید با دقت زیاد انجام شود تا باعث از بین رفتن مو نشود.