آموزش اپیلاسیون اصفهان

دوره کامل اپیلاسیون

مدت آموزش : در ۴۸ ساعت کلاس تئوری و ۱۳۶ ساعت کلاس عملی

آموزش اپیلاسیون بدن (پیرایشگر موهای زاید با موم)

مدت آموزش :در ۲۰ ساعت کلاس تئوری و ۵۰ ساعت کلاس عملی

آموزش اپیلاسیون اصفهان

طرز تهیه موم خانگی برای موهای زائد

یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد استفاده از موم است. زمانی که از موم برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنیم، چون مو را از ریشه می کند از رشد مو در مدت زمان کم جلوگیری می کند. شما می توانید با استفاده از موم خانگی وقت کمتری در آرایشگاه صرف کنید. استفاده از موم خانگی به جای موم شیمیایی برای پوست آسیب کمتری ایجاد می کند. در ادامه به چندین روش برای از بین بردن موهای زائد اشاره می کنیم تا دیگر نیاز به استفاده از کرم های موبر و دستگاه اپیلاسیون نداشته باشید.

آموزش اپیلاسیون اصفهان

روش درست کردن موم خانگی

برای درست کردن موم خانگی سه روش وجود دارد:

روش اول : ابتدا مقداری آبلیمو به همراه 2 لیوان آب و 3 لیوان شکر را با هم مخلوط می کنیم. سپس این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار می دهیم تا کمی گرم شود این کار را به مدت 30 دقیقه تا جایی ادامه می دهیم تا به رنگ تیره در بیاید. کیفیت و تاریخ عسل مهم نیست، حتی می توانید برای درست کردن این مخلوط از عسل تاریخ گذشته استفاده کنید.

روش دوم : در یک قابلمه یک لیوان شکر بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید این کار را تا جایی ادامه دهید که رنگ شکر کمی تغییر کند. در این مرحله نصف لیوان لیمو ترش و به مقدار لازم عسل به مخلوط خود اضافه کنید. برای اینکه بتوانید از این مخلوط چندین بار استفاده کنید می توانید آن را درون ظرف شیشه ای بریزید. هنگام استفاده از آن اگر سفت بود می توانید مقداری آب به اضافه کنید.

روش سوم : دو لیوان شکر و مقدار کمی آب لیمو و آب را داخل ظرفی بریزید سپس آن را خوب هم بزنید. مخلوط بدست آمده را روی حرارت ملایم به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا رنگ آن تغییر کند. سپس آن را داخل ظرف بریزید و اجازه دهید سفت شود.

پاکسازی بدن با استفاده از وکس طبیعی

مقداری موم را در محل مورد نظر به شکل دایره بریزید و آن را روی پوست خود پخش کنید. با استفاده از یک کارتک آن را در جهت مخالف رویش مو بکشید، سپس آن را سریع بکشید.

آموزش اپیلاسیون اصفهان

نکاتی که هنگام اپیلاسیون باید به آن توجه کنید

  • قبل از اپیلاسیون کردن باید حتما به جهت رویش مو توجه کنید.
  • حرارت موم باید به اندازه کافی باشد. حرارت موم نباید آنقدر زیاد باشد که باعث سوختن پوست شود.
  • برای اپیلاسیون ابتدا روی قسمت کوچکی از پوست آن را امتحان کنید، چون ممکن است شما به موم حساسیت داشته باشید.
  • برای کاهش حساسیت پوستی می توانید کمی پودر بچه در مناطق حساس پوست استفاده کنید.
  • برای بیکنی و زیر بغل بهتر است پوست را کمی بکشید تا اپیلاسیون به بهترین نحو صورت گیرد.
  • بعد از اپیلاسیون پوست خود را فقط با آب ولرم بشورید و از مواد شیمیایی برای شستشوی پوست استفاده نکنید.