آموزش تخصصی ابرو اصفهان

آموزش کامل

  • طراحی ابرو
  • سایه ابرو
  • هاشور
  • میکس سایه و هاشور

به همراه ۳ روش پاک کردن تاتو های قدیمی و ناخواسته ابرو

مدت آموزش : ۲ جلسه تئوری و ۵ الی ۱۰ جلسه عملی

دوره خصوصی ابرو شامل :

معرفی دستگاه ها ، معرفی و ترکیب رنگ ها ، طریقه قرینه سازی ، ریمور ، بن مژه ، پیکیج کامل ابرو ، میکروبلیدینگ ، هاشور میکس و هایلایت و تیغ ماهی ، هاشور سه بعدی ، ماژیکی کردن ابرو ، هاشور مخملی و نچرال، شیدینگ، فیبرز

آموزش تخصصی ابرو اصفهان

همه چیز درباره هاشور ابرو

هاشور ابرو یکی از روش های جدیدی است که امروزه مورد استقبال بیشتر افراد قرار گرفته است و طرفدارن زیادی دارد. با هاشور ابرو می توانید به ابروهای خود طرح دهید، بدون اینکه نیاز باشد هر روزه ابروهای خود را سایه بکشید.

آموزش طراحی ابرو اصفهان

روش انجام هاشور ابرو

قبل از انجام هاشور ابرو بهتر است با یک فرد متخصص مشورت شود و متناسب با مدل ابرو هاشور مناسب را انتخاب کرد. بعد از انتخاب مدل هاشور توسط یک مداد طرح های بسیار ظریف روی ابرو کشیده می شود. قبل از شروع کار برای بی حس کردن محل کار، از کرم بی حس کننده استفاده می شود. بسته به حساسیت متفاوتی که افراد با یکدیگر دارند، مدت زمانی را برای بی حسی کامل محل کار صبر می کنیم. در مرحله بعد آرایشگر با استفاده از یک ابزار قلمی شکل که انتهای آن از تیغه تشکیل شده است، شروع به قلم زدن ابروها می کند. خطوطی که توسط این ابزار کشیده می شود همانند تار ابروها بسیار نازک است. در مرحله بعد با استفاده از یک ابزار بین خطوط طراحی شده را رنگ گیاهی می زنند. زمانی که هاشور زدن ابرو به پایان می رسد به دلیل ملتهب شدن پوست اطراف ابرو، رنگ ابروها کمی تیره تر است به مرور زمان رنگ ابروها کمرنگ تر می شود. برای اینکه هاشور ابروها کار تمیزی باشد، نیاز است تا 3 ماه بعد از هاشور زدن آن را ترمیم کنیم.

آموزش تخصصی طراحی ابرو اصفهان

انواع هاشور ابرو بر اساس فرم آنها

1-هاشور دو بعدی یا خطی : در این روش، در جهت رویش ابرو ها هاشور زده می شود.

2-هاشور ابرو سه بعدی : در این روش هاشور متناسب با فرم صورت زده می شود سپس با استفاده از هایلایت همرهنگ هاشور، می توان شکل زیباتری به ابروها داد. برای برجسته تر کردن ابرو، قسمت وسط ابرو را از هایلایت تیره رنگ استفاده می شود. این مدل هاشور یکی از روش های پرطرفدار در بین افراد است.

3-هاشور ابرو هایلایت : با استفاده از یک رنگ بلوند روشن و یک رنگ بلوند تیره، ابروها هاشور زده می شود.

4-هاشور ابرو نچرال : در این روش می توان ابروها را پرپشت تر کرد و شکل طبیعی تری به ابروها داد، از طرف دیگر فقط قسمت های خالی ابرو هاشور زده می شود.

5-هاشور ابرو مویی : در این روش می توان فرم ابروها را تغییر داد.

6-هاشور ابرو کرکی : این مدل را برای افرادی که دارای ابروهای کم پشت هستند توصیه می شود.

تکنیک های مختلف هاشور ابرو

هاشور ابرو را می توان توسط سه تکنیک زیر انجام داد.

1-میکروبلیدینگ : قبل از شروع کار محل مورد نظر را بی حس می کنند سپس با استفاده قلم بلید تارهای بسیار نازک و ظریف بین ابروها می کشند. ماندگاری این روش تحت عوامل زیادی از جمله جنس پوست، شریط آب و هوایی، مراقبت های بعد از هاشور ابرو متفاوت است.

2-میکروپیگمنتیشن : تفاوت این روش با سایر تکنیک ها در این است که رنگدانه ها در عمق بیشتری از پوست تزریق می شود، در نتیجه ماندگاری آن بیشتر از سایر روش ها است.

3-فیبروز : دستگاه به کار رفته در این روش در مقایسه با میکروبلیدینگ کاملا متفاوت است. در این تکنیک از تیغه های بسار نازک استفاده می شود در نتیجه به ابروها شکل طبیعی تری می دهد، همچنین در مقایسه به روش قبل ماندگاری آن کمتر است.

مراقبت های لازم پس از هاشور کردن ابروها

1-برای اینکه هاشور کردن ابروها نتیجه بهتری دهد بهتر است به مدت 3 روز آب کمتری به ابروها زده شود.

2-بعد از انجام هاشور بهتر است به وسیله یک گوش پاک کن به ابروها ویتامین A زده شود.

3-یک هفته بعد از هاشور کردن ابروها به استخر نروید.

4-از غذاها با ادویه کم استفاده کنید.

پاک کردن هاشور ابرو

برای پاک کردن هاشور ابرو باید به یک متخصص مراجعه کرد تا با استفاده از پودرهای مخصوص و بدون اینکه به رنگدانه های پوست آسیب برسد بتوان هاشور ابرو را پاک کرد.

آموزش طراحی ابرو اصفهان

هاشور ابرو به چه کسانی توصیه نمی شود

  • خانم های شیرده بهتر است در این دوران ابروهای خود را هاشور نکنند، چون ممکن است به علت تغییرات هورمونی که در این دوره به وجود می آید پوست از خود مقاومت نشان دهد.
  • بهتر است در زمان عادت ماهانه این کار انجام نشود، چون در این دوران هورمون های بدن خیلی تغییر کرده است.
  • کسانی که بوتاکس کردند نمی توانند بلافاصله هاشور ابرو کنند، چون ممکن است مشکلات جدی برای فرد به وجود آید.
  • افرادی که دچار التهاب پوستی شده اند بهتر است، در ابتدا مشکلات پوستی خود را برطرف کنند سپس ابروها را هاشور کنند.