دوره مقدماتی آرایشگری اصفهان

مدت آموزش :در ۸۳ ساعت کلاس تئوری و ۲۴۰ ساعت کلاس عملی

دوره مقدماتی آرایشگری

در دوره مقدماتی آرایشگری چه چیزهایی یاد می گیریم؟

افرادی که می خواهند به صورت حرفه ای در زمینه آرایشگری فعالیت کنند نیازمند طی کردن مراحل مقدماتی آرایشگری هستند. با استفاده از مهارت های زیر شما آمادگی کامل برای بازکردن سالن زیبایی خود دارید.

آموزش آرایش و گریم مقدماتی

در این دوره شما با انواع فن های مختلف و کاربرد هر کدام از آنها بیشتر آشنا می شوبد. از هنرجو انتظار می رود در پایان این دوره درباره نحوه فن زدن با رنگ های مختلف، آشنایی کامل با ابزار گریم، پالت، برس ها و قلموها، نحوه ساخت رنگ های تیره و روشن، سایه کاری صورت بر مبنای چرخه رنگ، آشنایی با نحوه سایه کاری به صورت کره و استوانه و غیره، آشنایی با نحوه سایه کاری بینی در جهت تغییر فرم، نحوه سایه کاری گونه و پیشانی، نحوه سایه کاری چشم اطلاعات کاملی داشته باشد. برای اطلاع بیشتر از دوره های آرایشی و گریم کلیک کنید.

مدل شینیون جدید اصفهان

آموزش تخصصی گریم و میکاپ عروس

این دوره سطح پیشرفته تری از گریم مقدماتی است. هنرجویان عزیز در پایان این دوره و با کسب اطلاعات می توانند با به بکار گیری مهارت گریم و میکاپ برای عروس باعث رضایت مشتریان خود شوند. از هنرجو انتظار می رود در این دوره آشنایی کامل با انواع پوست و زیرسازی متناسب با هر پوست، آشنایی کامل با انواع چشم و میکاپ متناسب با هر چشم، آشنایی با گریم صورت به صورت حرفه ای را داشته باشند. در سالن زیبایی شهرزاد همه ی اساتید به صورت حرفه ای گریم و میکاپ را آموزش می دهند و تا ریزترین نکات را جهت پیشرفت به هنرجوهای عزیز آموزش می دهند. برای اطلاع از دوره های تخصصی گریم و میکاپ کلیک کنید.

دوره آموزشی مقدماتی

آموزش اکستنشن مو

در اکستنشن مو با استفاده از موهای طبیعی و یا مصنوعی به موهای اصلی اضافه می شود تا به موهای فرد حجم بیشتری دهد. بعد از انتخاب مدل و رنگ متناسب با موی فرد باید آن را روی موی سر نصب کرد، این کار کاملا تخصصی است. هنرجویان در دوره آموزش اکستنشن مو اطلاعات کاملی درباره نحوه صحیح نصب مو را فرا می گیرند. در این دوره اطلاعاتی درباره اکستنشن موقت و نیمه دائمی و دائمی را می آموزند.

دوره آموزشی مقدماتی

آموزش تخصصی شینیون

از هنرجو انتظار می رود در پایان دوره اطلاعاتی درباره انواع فرم های صورت، انواع شینیون متناسب با فرم های صورت، آشنایی کامل با تمام ابزار و لوازم شینیون، آشنایی با انواع تکنیک های شینیون، آشنایی با مدل های مختلف شینیون را داشته باشد. هدف از طی کردن این دوره تربیت نیروهای ماهر و متخصص که توانایی انجام انواع مدل های به روز شینیون را داشته باشند. برای اطلاع از مدت زمان دوره تخصصی شینیون کلیک کنید.

دوره آموزشی مقدماتی

آموزش رنگ و مش

آموزش رنگ و مش در سالن زیبایی شهرزاد در جهت یادگیری کار با مواد رنگ است تا مهارت هنرجوهای خود را افزایش دهد. این دوره شامل رنگ و مو حرفه ای، آموزش دکلره اصولی، کاتالوگ خوانی، آموزش اکسیدان ها و انواع آنها، شناخت واریاسیون و قانون استفاده از آنها، آموزش اکسیژن تراپی، آموزش روشن کردن مو بدون دکلره، آموزش کراتین سرد و گرم، آموزش شوکتاژ مو با انواع بوتاکس، آموزش مش با فویل و ترمیم مش، آموزش هایلایت های فانتزی، آمبره، بالیاژ، دکوپاژ است.

آموزش خصوصی و جامع کار با مواد

آموزش کاشت ناخن و مژه

هنرجوهای عزیز که علاقه به کاشت ناخن و مژه دارند می توانند در پایان این دوره به صورت حرفه ای کار خود را آغاز کنند. در این دوره اطلاعاتی درباره اصول های بهداشتی و جلوگیری از رشد قارچ در ناخن خدمت شما عزیزان قرار داده می شود. برای اطلاع از دوره آموزشی کاشت ناخن کلیک کنید.

آموزش کاشت ناخن

آموزش پاکسازی پوست

در این دوره هنرجو با انواع پاکسازی پوست، انواع پوست، ماساژ صورت، ماسک صورت و غیره آشنا می شوند. برای اطلاعات بیشتر از دوره پاکسازی پوست کلیک کنید.

دوره آموزش پاکسازی پوست

آموزش کوتاهی مو

در این دوره با انواع مدل های کوتاهی مو آشنا می شوید. هنرجو در این دوره باید یاد بگیرد چگونه موی مناسب با توجه به فرم صورت مشتری انتخاب کند. در پایان این دوره انتظار می رود تمام تکنیک های کوتاهی مو بر اساس سلیقه مشتری و بر اسای عکس ژورنال ها را آموخته باشد. برای اطلاع از زمان شروع دوره آموزش کوتاهی مو کلیک کنید.

آموزش کوتاهی اصفهان