کراتینه مو تضمینی در اصفهان با بهترین قیمت

کراتین چیست؟

از علمی کراتین یک پروتیین بسیار قوی میباشد که در پوست،مو،ناخن و دندان وجود دارد، روزانه میلیونها سلول کراتین تحت فشارهای عصبی،روانی،محیطی و رژیم های لازم بدن ما از بین می روند.کراتین در صنعت به صورت مایع در آمده و جایگزین کراتین طبیعی می شود که حالت ارتجاعی ،استحکام و سلامت را به مو باز می گرداند. کراتین داخل مو بستگی به شرایط جغرافیایی،رنگ مو و پوست دارد. کراتین یک نوع فیبر پروتئینی میباشد که با افزایش سن انجام کار رنگ و فر و مش مداوم این ماده حیاتی ،دچار آسیب شده و از بین می رود،کراتین یک پروتئین سخت و قابل انعطاف می باشد.
چه نوع کراتینی برای موها مناسب است:
کراتین هایی که فاقد مایع فرمالین یا FORMALDI HYDE می باشد یا حداکثر ماده فرمالین آن 2% درصد که استاندارد بین المللی می باشد را داشته باشد.

درمان آهسته

از کراتین می توانیم به عنوان ییک درمان دراز مدت خانگی نیز استفاده نماییم ، به این ترتیب که بعد از خمام ، مقدار کمی از کراتین را به ساقه مو را شانه می کشیم و نیم ساعت بعد یک براشینگ حرفه ای انجام می دهیم. با این روش در یک مدت زمان مشخص موها را سلامت و تمام آسیب دیدگی را ازبین می بریم.

لازم به ذکر است که در روش های این بخش نیازی به آبکشی مو نداریم.

سالن شهرزاد با سابقه چندین ساله در این زمینه میتوانید خدماتش را به شما عزیزان ارائه دهد

قابل توجه خانم ها

13تا31 درصد تخفیف ویژه مراجه کنندگان سایت

تلفن تماس جهت رزرو   09130005377

آدرس:اصفهان-فلکه ارتش-خیابان وحید-نرسیده به چهارراه رودکی -روبروی طلای سید رسول -مجتمع امام علی-طبقه زیرین/ تلفن تماس: ۰۹۱۳۰۰۰۵۳۷۷