لباس پوشیدن برای خانم های چاق

چاقی از مشکلاتی است که بیشتر ما با آن مواجه هستیم و علاوه بر تاثیراتی که برای سلامتی فرد ایجاد میکند از نظر لباس پوشیدن هم  محدودیت هایی به وجود آورده است .شما همانی هستید که میپوشید. این یعنی چاق یا لاغرتر بودنتان در گرو انتخاب لباسی است که دارید . خانم های چاق و قد کوتاه باید در انتخاب لباس مناسب بسیار دقت کند و لباسی بپوشد که کمی لاغرتر و قد بلندتر به نظر برسند.

خانم های عزیز اصفهانی و تهرانی هدف ما این است که اگر شما اندامی چاق دارید بتوانید لباس مناسب خود را انتخاب نمایید.
برای خرید لباس عروس تهران اصفهان و… با ما همراه باشید.
چند قانون ساده برای انتخاب لباس مجلسی در تهران و اصفهان برای خانمهای چاق:

  • لباس های هم رنگ استفاده کنید: سعی کنید لباس های شما از سرتا پا یکرنگ باشد و از رنگ های تیره استفاده نمایید تا لاغرتر به نظر برسید.
  • پیراهن یقه هفت بپوشید چرا که باعث می شود بالاتنه شما بلندتر به نظر برسد.
  • کفش پاشنه بلند بپوشید :یکی از راحت‌ترین راه های بلندتر شدن پوشیدن کفش پاشنه بلند است سعی کنید کفشی انتخاب نمایید که در حین بلند بودن راحت باشد و به کمر و پاهای شما آسیب وارد نکند.
  • از پوشیدن دامن کوتاه اجتناب کنید :کوتاه بودن دامن باعث می شود پاهای شما کوتاه و پهن تر به نظر برسد .دامن بلند قد و پاها را بلندتر نشان می دهد.
  • از کمربند استفاده نمایید: کمربند باعث می شود اندام شما باریک تر به نظر برسد اما باید به این نکته توجه کنید که شما باید از کمربندهای باریک استفاده نمایید .کمربند های باریک برای خانمهای چاق مناسب تر است .
  • از پوشیدن پارچه های ضخیم خودداری کنید :پارچه هرچه ضخیم‌تر باشد اندام شما را بزرگتر نشان می‌دهد.
  • اگر شما قرار است با انتخاب سبک مناسب لباس پوشیدن لاغرتر به نظر برسید باید در انتخاب زیورآلات و شال و روسری هم دقت کنید .گردنبند بلند وحتی گوشواره البته ظریف خیلی برای شما مناسب است.
  • خانم هایی که چاق هستند از لباس‌های راه دار افقی استفاده نکنند لباسهای راه راه افقی شما را چاق تر نشان می دهد. .می توانید از خطوط متناسب با اندام خود استفاده کنید تا شما را لاغرتر نشان بدهد.
  • از رنگهای رنگ های روشن دوری کنید:سایه ها و رنگ های روشن تمایل عجیبی به نشان دادن شکل واقعی اندام شما دارند و این واقعاً همان چیزی است که شما باید از آن دوری کنید.

کارهای زیادی از پس لباس برمیآید لباس ها میتوانند نقص ها ی شما را بپوشانند و یا حتی به نقصهای شما اضافه کنند زیباییهای اندام شما را بیشتر نشان بدهد و حتی میتواند اندام شما را لاغرتر یا چاق تر نشان بدهد .

در این قسمت در مورد شیوههای لباس پوشیدن برای خانم های چاق صحبت کردیم در قسمت بعدی در مورد بایدها و نبایدها و شیوه لباس پوشیدن برای خانم های لاغر صحبت خواهیم کرد اگر دوست دارید میتوانید ما را همراهی کنید.

سایت هات ناز دارای قسمت های مختلف برای شما عزیزان میباشد ..

قسمت هایی شامل لباس عروس اصفهان و تهران-لباس مجلسی در اصفهان و تهران-لباس شب و نامزدی و حتی لباس های اسپرت دخترانه و کیف و کفش….

هدف ما جلب رضایت شما عزیزان میباشد ..امیدوارم همیشه جزو بهترین ها باشید….

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *